Vinterstrøm

08.02.2022

Vinterstrømmen på egne målere i båthavna ble satt i drift fra 01.01.22. Styret vedtok at prisen på strømmen blir avregnet etter en gjennomsnittspris på strømmen (inkludert nettleie og avgifter) for månedene januar, februar og mars.

Vinterstrøm på egne målere blir fremover i tiden fra 1. oktober til 1. april. Styret vil lese av målerne etter hvert som båteiere varsler at de kobler fra, og senest 1. april. Det er flere ledige uttak for strøm, så neste vinter kan flere få tilgang til vinterstrøm.

Båteiere som kun trenger å lade batterier en dag eller to om gangen, uten varme i båten, kan koble til uttak ved bryggene og uttak ved vinsj-bua.

Hilsen Styret ved sekretær Geir Andreassen.