Registrering av medlemsinformasjon i Havne-web

01.03.2022

Til dere som registrerer i havne-web

Når dere har registrerert adresse, mobil og e-post i systemet nå i dag, kan det hende at dere ikke får opp tilknytningen til Gaustad båtforening eller valg om å registrere opplysninger om båt. Det kommer av at Havne-web må oppdatere det dere har lagt inn for å knytte dere til Gaustad båtforening. Det systemet oppdateres hver natt slik at dere bør få opp muligeten dersom dere logger inn og trykker på "Dashbord" imorgen.

Har dere tidligere registrert bruker i Havne-web så bør knytningen til Gaustad båtforening være synlig allerede, og valgmuligheten å registrere egen båt være synlig.

Gi meg beskjed om dere ikke får det til. Bruk e-post geira60@hotmail.com, sms til 90653088 eller melding på Messenger til Geir Andreassen