Overgang til digital kommunikasjon med medlemmene

01.03.2022

Gaustad båtforening går nå over fra å sende brev, fakturaer og vaktlister som brev i posten, til å sende det som e-post og meldinger på sms. Grunnen til omleggingen er at hver enkelt utsendelse til hvert enkelt medlem nå koster kroner 2.500,- i porto.

Gjennom vårt kollektive medlemskap i KNBF har vi tilgang på Havne-Web. Heretter vil vi føre medlemsregister, sende ut fakturaer og nyttig informasjon gjennom Havne-web på e-post.

Gaustad båtforening skal nå ha registrert alle medlemmenes navn i Havne-web. For at registeret skal kunne brukes er det viktig at alle medlemmer logger inn i Havne-web med eget navn, velger "logg inn" eller "ny bruker". Ved "ny bruker" krysses det av for "kollektiv medlem", og registrerer valgfritt passord. Inne på Havne-web velges "rediger opplysninger" og man legger til opplysninger om egen e-post, mobilnummer, adresse, opplysninger om egen båt og andre ting man eventuelt ønsker å registrere.

Medlemmer som selv ikke klarer å logge inn og registrere opplysningene, kan sende opplysningene om navn, e-postadresse, mobilnummer, adresse og egen båt som e-post til geira60@hotmail.com, sms til 90653088, eller som melding på Messenger til Geir Andreassen, så vil jeg legge opplysningene inn for dere.

For Styret, Geir Andreassen