ORIENTERING TIL MEDLEMMENE

22.02.2022

Arbeidet med å utarbeide "forslag til nye Vedtekter for Gaustad båtforening" og "forslag til nytt Reglement for Gaustad båtforening" er snart ferdig.

Mandag 28.02.22 avholdes styremøte i Gaustad båtforening. Der orienterer arbeidsgruppen styret om sitt enstemmige forslag til nye Vedtekter og nytt Reglement.

Torsdag 03.03.22 kl 1800 på Vestbygda ungdomsskole avholdes et orienteringsmøte for alle medlemmene om forslagene til nye Vedtekter og nytt Reglement. På dette møtet vil det bli en detaljert gjennomgang av forslagene fra arbeidsgruppa. Det viktig at flest mulig av medlemmene møter, slik at vi i arbeidsgruppa kan få innspill dersom det er noe i forslagene som bør, eller må omarbeides.

I tidsrommet 21.-24. mars 2022 er det tenkt å avholde Ekstraordinært Årsmøte i Gaustad båtforening, for å stemme over de endelige forslagene til nye Vedtekter og nytt Reglement for Gaustad båtforening. Innkalling kommer rett etter orienteringsmøtet på Vestbygda ungdomsskole 03.03.22

For arbeidsgruppa

Geir Andreassen, sekretær