ÅRSMØTE

23.12.2022

Årsmøte i båtforeningen vil bli avholdt på Lervik Klubbhus, torsdag, 2.2.23, kl. 1830.Innkalling vil bli sendt ut og kunngjort på hjemmesiden og FB, samt hengt opp i havna.Forslag må være styret i hende innen 16.1.23.
Mvh Styret

På styremøtet tirsdag 05.04.22 kom det frem at det er så få båter som trenger utløft med mobilkran at prisen blir over 3.000,- kroner per løft

Årsmøtereferatet for 2021 er etterlyst.
Det er tydelig at jeg har sviktet og glemt å legge det ut. Beklager det.

Oppdatering av personopplysninger - gjelder medlemmer med båtplass, passive medlemmer og de med leieplassTil de jeg ikke har snakket med på telefon de siste dagene; vennligst send SMS i dag til 90653088 med opplysninger om ditt navn, adresse, e-postadresse og det mobilnummeret du ønsker registrert i medlemsregisteret / Havne-web.Havne-web er et...

Gaustad båtforening går nå over fra å sende brev, fakturaer og vaktlister som brev i posten, til å sende det som e-post og meldinger på sms. Grunnen til omleggingen er at hver enkelt utsendelse til hvert enkelt medlem nå koster kroner 2.500,- i porto.

Her kommer arbeidsgruppens innstilling "Forslag til Reglement for Gaustad båtforening". Vi håper flest mulig laster ned forslaget, skriver det ut og tar sitt eget eksemplar med på Medlemsmøtet torsdag 03.03.22 kl 18 på Vestbygda ungdomsskole. Vi vil gjennomgå forslaget i detalj på Medlemsmøtet.

Her kommer arbeidsgruppens innstilling "Forslag til Vedtekter for Gaustad båtforening". Vi håper flest mulig laster ned forslaget, skriver det ut, og tar sitt eget eksemplar med på Medlemsmøtet torsdag 03.03.22 kl 18 på Vestbygda ungdomsskole. Vi vil gjennomgå forslaget i detalj på Medlemsmøtet. For Styret, Geir Andreassen